Saturday, December 25, 2010

MATA telah di butakan,telinga ditulikan.KOREA!

Mata telah dibutakan. Telinga telah ditulikan.Rasa sudah tidak mempunyai rasa.

Mata di ciptakan begitu indah dan amat halus 'pembuatannya'. Ia dapat melihat segala keindahan yang luar biasa alam ini.Sesetengah orang dari orang2 arif bijaklaksana dapat melihat dan menggunakan matakasar ini untuk tujuan membangunkan jiwa,membesarkan jiwa,menjernehkan hati nurani.mendekatkan
diri mereka seberapa dekat yang boleh dengan 'Yang Mencipta' semua perkara termasuk dirinya.Begitulah juga mereka mendengar segala kata,bunyi,rintihan dan bunyi2 yang tidak pernah didengar orang,binatang,mamalia dll.Mereka merasa segala kelazatan dan kepahitan dunia ini untuk merasa betapa hebatnya 'Yang' mencipta mereka.

.Lagi lah jarang kita semua mahu melihat dengan matahati.Hati hanyalah seketul daging hitam yang tak di kenali oleh ahli sains.Tapi semua perkara yang halus dan tersendiri semua kita mengaitkannya

.Begitulah mukadimahnya bila nak di perkatakakan bila sesuatu perkara yang amat serius seperti di antaranya TENTANG pergolakan Semenanjung Korea.

Kita percaya yang membuat perkara ini terus disirami' minyak keatas api yang sedang marak' adalah kerana orang tengah yang berkepentingan dan banjingan2 di sebalik tabir untuk memusnahkan  pergerakan rantau Asia yang sedang berkembang pesat.Mereka tak akan berdiam diri untuk melihat dunia ini sepenuhnya berada di dalam gemgaman mereka,percayalah.

.Perkara ini dapat di patahkan hanyalah oleh raayat kedua2 Korea. Wahai rayat kedua2 Korea bangunlah berjuang kerana pemimpin2mu tidak berdaya memimpin.

.Katakan kepada dunia kamu semua raayat kedua2 Korea boleh membawa kedamaian dan kebahgiaan kepada kedua2 Korea,rantau Asia dan dunia.

.Bangunlah dan raayat dunia yang cintakan keamanan setia turut berdoa untuk kamu semua.Amin.

No comments:

Post a Comment