Sunday, September 26, 2010

Filem, LENJAN.


Kerana filem Lenjan saya dijemput menjadi juri.Sesampai saya di Pyongyang ada wakil dari Jury International mencari 'Ismail Yaacob' di Airport Pyongyang.Saya pada waktu ini amat senang dan bahagia sekali kerana saya dihargai oleh orang2 yg belum pernah bertemu dan berkenalan dengan saya.Harapan itulah yg 'sejujur-jujurnya' salah satu perkara yg berlaku keatas diri saya dlm dunia 'filem'.Dengan alasan bahawa mereka telah melihat filem saya.Inilah rasanya'pada  waktu itu' peghormatan yg saya terima dengan senang hati sekali.Saya berharap terus bahawa setiap orang tak kira siapa mereka, hendaklah dilayan dengan adil sebagai manusia.Jangan kerana warna,kaum berbeza kita 'megira2nya. Kemulian manusia terletak pada sesiapa saja tampa megira kaum,bangsa.warna kulit.

No comments:

Post a Comment